Hanging with UG

Idag har jag träffat Ulrika för första gången på länge. Jag åkte in till Lund efter en hemsk morgon - solglasögonen var borta, halsbandet väck, skrivaren hade ingen färg, min dator hängde sig och jag skulle ta bussen 13.00, inte 1400. 

 Jag mötte upp UG och vi drog först till Universitetsbiblioteket där jag lånade en bok, sen köpte jag kalender, efter det fikade vi på Ebbas och till sist gick vi till Andrahandsbokhandeln där vi båda hittade vars två böcker. Så nu har vi båda alla böcker vi behöver till Del 1 av våra kurser så vi är förberedda. 

Med mig hade jag en hel hög med saker som skulle till Ulrika - hennes mammas stickor, The Short Second Life of Bree Tanner som jag lånat, Water For Elephants, Adventureland och en mugg som det står "I ♥ Scotland" på vilket passar perfekt till henne ;).


Åsikter
Postat av: ulrika

Jappjapp, tänkte inviga den ikväll :D

2010-08-13 @ 17:36:24

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0