Honey, I'm Home

Nu är jag hemma igen efter vår utekväll i Lund. det blev Arimans följt av Viggos. Vi tänkte sätta oss på BK för hälften av oss var hungriga men de stängde minsann 23.00, men enbart på sommaren för annars hade de öppet till 04.00. Dålig stil, det ligger ju precis vid centralen.

Imorgon ska jag och Julia vara hemma själva vilket vi tycker är Åh så skönt. Inget tjat, inget spring, bara helt lugnt och tyst. Jag har inga som helst planer, förutom att jag ska börja läsa i en av mina kursböcker, vilket är ännu skönare. Det blir en slapp helg med andra ord.

Åsikter
Postat av: Boosse

Kul med utekväll men gamla kärring som jag blivit tycker jag att morgondagens hemmadag låter väldans skönt :)

2010-08-14 @ 01:45:29
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0