I have my ways.

Jag tänkte bara snabbt tipsa om en låt jag börjat lyssna på (som jag inte lyckats få tag på någonstans så jag måte lyssna på youtube). Om ni känner igen den är det nog för att Saab valt denna låt till sin nya reklam, och det är också så jag först hörde den. En riktigt glad låt är det!


Ana Diaz - New Way


Åsikter
Postat av: Boosse

Eller hur! Jag stod kvar vid stället i fem minuter och tittade överallt, men den SKA vara här var är den?! Som tur är så var min snälla syster här nu i morse med en cykel jag kan låna så länge. Skulle bjuda henne på kaffe/te innan hon stack till jobbet då jag upptäckte äckliga millimetersmå djur på té påsen så det blev att starta morognen med att redan ut skafferiet. 4 påsar blev slängda med allt som var öppnat. roligt för min syster! Klockan är inte ens 7 på morgonen. Buhu

2010-08-30 @ 06:59:36
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Härlig låt btw, och ja, jag tror jag känner igen den :)

2010-08-30 @ 07:00:19
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0