Jag har hittat hem.

För en stund sen fick jag en briljant idé. Så smart var jag. Om det är något jag älskar så är det byggnader. Kyrkor, slott, hus, ja allt. Särskilt övergivna sådana. Gamla som nya, så länge ingen bor där. Öde ska de vara.

Efter lite letande, har jag hittat, vad jag skulle kalla, den bästa "community"n på Livejournal. Abandoned Places. Man hör ju redan på namnet hur bra den är. Helt fantastisk är den. Full av info och bilder. Precis som det ska vara. Här kommer jag att slösa många timmar!

City Hall East
Abandoned Places, som sagt.


Åsikter
Postat av: Boosse

Låter bra frida :)

Håller med dig om öde ställen, övergivna hus, öde skogar. Rogivande. En speciell känsla.

2010-08-26 @ 16:34:33
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0