Körsbärsjävlar!

Åh, jag hatar verkligen körsbär med en passion. Om det är något jag alltid älskat så är det frukt, och mest av allt körsbär. Men över de senaste åren då jag vuxit in i mina allergier, så har jag fått sluta äta vissa frukter, så som äpple, päron och körsbär. Nyss åt jag två körsbär och genast kände jag smärtan i min läpp. Det hjälpte inte att jag bitit på min läpp innan för då går det rakt in. Så nu sitter jag här, utan körsbär, med min extra stora, svullna läpp!

Som tur var är den inte allt för svullen för om mindre än en timme ska jag befinna mig i Lund, på Ariman, för lite drinkar med mina kompisar.

Btw, hur snygg var Rob i sin "Get off my dick" tshirt idag?


Åsikter
Postat av: Boosse

Hans sommarschema slutar på måndag, börjar skolan i början av september så det kommer inte att bli lika mycket nattjobb i alla fall då han bara kommer att fortsätta att hoppa in då och då.



Stackare, visst är det tråkigt när man blir allergiskt mot en massa gott. Tål inte plommon men för en 2 år sedan så plcokade jag plommon själv och det gick helt plötsligt bra, åt upp en hel ica-påse haha

2010-08-14 @ 01:44:39
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0