Ny kamera på G.

Åh, jag håller på att hitta både ny mobil och kamera. Det är verkligen på tiden. Min mobil är från medeltiden (2005 eller 2004) och min kamera kommer från 2007 då den kostade hela 500 kr. Mitt tekniksnille till bror håller på att hjälpa mig, men han verkar inte uppskatta samma saker som mig. Han förstår inte riktigt charmen med en champagnefärgad kamera. Tänk er känslan av att kunna plocka fram en ljust guldig kamera ur väskan. Lyx. Som sagt, vi prioriterar lite olika...

Ny mobil är nästan akut, min tegelsten till telefon behöver bytas ut, snarast. Ska kanske köpa min brors gamla mobil, en Nokia Xpressmusic, som han tröttnat på just eftersom det är touch. Passar mig bra och då kan jag spara pengar. Vilket passar ännu bättre eftersom jag faktiskt inte har några pengar.


Åsikter
Postat av: Boosse

Vet inte vad som tog mig fatt. Fick visserligen i mig bara lite men det är bättre än inget! Vi får bilda en klubb så vi inte känner oss ensamma, TEDC, terrible eating disorders club. fast det lät inte så bra. Nä, äta måste du gör aom du ska träna. Du får ta o käka ordentligt imorgon så att du kan träna lite. Kul med kamera! Express music har jag, inte touch utan den platta enkla modellen. har gått sönder så mycket att jag inte orkar bry mig mer. Guldfärgat känns lyx men det kan inte brorsor förstå!

2010-08-17 @ 20:26:03
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Haha, det lät bra i huvudet men sedan så skrev jag ned ned. Disorder. Njae, känns inte så hot längre haha. Innan 10 när du är ledig? Grym prestation må jag säga! Avundas dig. Lycka till :) Något jag avundar dig mer för är att du skrev order springa! det finns inte i mitt vokabulär, blir svettig och anfådd av att bara se folk göra det! Hipp hipp för dig! :P Sov sött Frida.

2010-08-17 @ 21:10:12
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0