Ny kamera.

Jag glömde berätta igår att jag minsann, äntligen, köpt en ny kamera. Den är inte guldig, inte blå, utan silvrig. Enligt mina mått är det inte bra, men jag är riktigt nöjd. V åkte till SIBAs utförsäljning igår efter min "ceremoni" och där fanns den, ett exemplar kvar. Då jag fick demoversionen fick jag den extra billigt + extra försäkring.

Nu kan jag alltså: tappa den i toan, slänga den i backen, trycka den mot en kant, krossa den, låta en bebis leka med den och så länge den inte blir stulen får jag den lagad eller en ny. Ganska okey tycker jag.

Jag kan även: ta "fish-eye" bilder, fånga en särskild färg, göra wide-view bilder, filma, fånga folks leenden och mycket mer. Inte fy skam det!

jag gjorde dock ett jättedumt misstag och slog på datum-visaren så datum syns på alla bilder vilket ser riktigt fult ut! Här kommer några provbilder i alla fall1


Fångar det gul-gröna.





Stolt ägare av en Canon IXUS 130.

PS. Är det bara jag som tycker att bilderna är väldigt breda?


Åsikter
Postat av: Sara

hur mycket betalade du för den?



SV: Jag sa det bara för jag var arg.

Öch jag vet att det inte är nått fel i att gå till en sådan bara att det var en konstigt sak att säga när jag blev ledsen.

2010-08-29 @ 19:10:48
Blogg: http://saaera.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0