Rensning

jag har hållt på de senaste två dagarna med att rensa min dator, allt från gamla skoluppgifter till musik som mysteriskt (I have absolutely no idea how) har hamnat på min dator och cirka 5000 bilder har åkt bort. Nu är jag inne bland programmen och raderar, men det tar ju sån tid. Förhoppningsvis kommer min dator inte vara riiktigt lika seg (min syster tog tiden och det tar 7 hela minuter att starta datorn + logga in så att man kan använda den) som den varit nu.

Åsikter
Postat av: Boosse

hade han en extra biljett över hade jag allt följt med :) vi hade planerat det men så blev jag gravid, då ville inte han att jag skulle följa med längre. Om några år ska vi ta en tur i afrika har vi bestämt, congo, central africa, sydafrica kanske så bäst jag sätter på mig kyskhetsbältet haha



rensning, det är jag i stort behov av, snälla kom och hjälp mg! kollade hur många filer jag hade i "mina bilder" 17 jävla tusen!

2010-08-21 @ 14:29:29
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0