Som ett hårstrå.

Jag och Julia har haft en heldag i Lund, med lunch på ett thai-ställe, snabb shopping och sen bio. Vi hade bokat biljetter till Knight and Day för bara 70 kr stycket vilket vi tyckte var toppen men det var det tydligen inte alls.

Jag: Hej vi har bokat biljetter bla bla bla

Tjejen i kassan: Ja, det blir bara 150 (10 kr för bokning) för filmen är repad.

Jag: Eh. Jaha. Vad innebär det?

Tjejen: Jo att det är en repa en bit i filmen.

Jag: Jaha. Hur länge då?

Tjejen: 30 minuter kanske.

Killen i kassan bredvid: Eh nä, typ 1 timme.

Jag: Oj. Störs man av det?

Tjejen: Ja, om man störs av sånt.

Jag: Eh jaha. Hur stor är den då?

Tjejen: Som ett hårstrå typ. Eller hur?

Killen: Eh nä, så här (sträcker ut sina armar så långt han kan typ). Också går det gröna blixtar genom den.

Tjejen: Ja, så man kan ju störas av det.

Jag: Hehe, vi tar nog en annan film.


Det var minsann tur att killen i kassan bredvid existerar, annars hade vi blivit grundlurade. Nu är vi hemma igen och det är snart dags för vitlöksbröd och grekisk sallad!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0