Time Goes By So Slowly.


Åsikter
Postat av: Boosse

Det riktigt intressant, inte något jag skulle valt men det kommer säkert bli skoj för dig.

Ja, faktiskt, när det är så himla långt i mellan. Läste att de ska filmas samtidigt så varför så långt emellan, ett halvår hade räckt!

Lider faktiskt med mig själv om jag ska vara ärlig. har ont i hela baksidan av mig om man säger så och magen. Vankar fram som en anka som skitit på sig. Inte kan jag ligga eller sitta utan att ha ont. ska alltid ha sådan otur. morr.

2010-08-04 @ 21:38:45
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Frida l fplanting

SV: Tack så mycket :D Aha, vad häftigt! Ja, usa vore coolt. En vän till mig var till new york i början av Juni :) Men jag skulle gärna åka till Grekland med, verkar så himla fint där ;) haha.



Jaja okej :) Man kan behöva en paus ibland. Men vad handlar den kurs du ksa gå nu om? :)

2010-08-05 @ 21:44:15
Blogg: http://fplanting.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0