Under förväntan.

Igår såg jag ju Vampyrer Suger, och jag måste säga att jag var lite besviken. Jag tycker ärligt att det kan vara kul att skämta om Twilight, men en halvtimme med bara dissar och förlöjligande blir man lite trött. Inser man då att det är 1 timme kvar blir man ännu tröttare.

Det finns inga överraskningar, ingen handling man kan bli uppsvept i (eftersom man redan vet hur Edward/Bella historian utspelar sig och den är förkortad med 2.5 h) och inga snygga killar. Det enda den hade var skämt om Twilight, som sagt, men inget annat. En ok film om man vill skratta, men inget jag kommer att se igen!


Nasty.


Åsikter
Postat av: Frida l fplanting

SV: Jo absolut. Det var som om den gick på en linje med samma skämt hela tiden som var sådär lagom roliga och ibland men inte ofta kom det några som man skrattade extra till. Värd att se en gång är den åtminstone men jag hade också hoppats på mer ;)



Han som spelade "edward" är iaf snygg i serien 90210 (den nya beverly hills serien). haha ;) Tycker jag.

2010-08-19 @ 22:21:47
Blogg: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: ulrika

kära fridisen, vad hade du förväntat dig?

2010-08-20 @ 14:27:08

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0