Ännu En Sjukdag

Jag är fortfarande sjuk!! Gick till skolan i tisdags och det gick ju bra. Sen var jag ledig igår och skulle till tandläkaren. Vaknade upp och hade JÄTTEont i halsen, fan tänkte jag. Nu måste jag betala jättemycket för att jag behöver ställa in min tid. Går ner där nere, då har pappa skrivit att min tandläkare är sjuk. Thank God! Men vad är chansen liksom? har fortfarande inte right för ny tid, har ju inte fått numret än. Kan i alla fall inte åka dit förrän vecka 10.

Idag är jag fortfarande sjuk, fan inte kul. Jag missar verkligen jättemycket när jag är borta. Jag har provat ta en Bafucin, det ska tydligen hjälpa mycket. Ska ta en till om en timme, man får inte ta dom för ofta. Har inte känt så mycket skillnad än, får nog ta några till innan de gör något.

Nu snöar det som fan här...igen! Snälla snö, du har varit här i snart två månader? Give us a break, det här är Skåne, inte Lappland!


fin bild!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0