Fridas Dag I Bilder

Min dag i bilder...från Google. Min dag var inte så intressant idag, hände inte så mycket. Först var jag pissnervös inför min svenska oral, men Vivi var typ jätteglad efteråt så det kändes bra, tydligen var jag väldigt enthusiastisk så hon tyckte det var roligt?! Kul att höra i varje fall! jag hade världens tur och fick den lättaste texten man möjligen kunde få, vilken förblir för evigt hemligt, men lätt var den.

Sen hade jag matte. Sen åkte jag hem. När jag kom hem gjorde jag en smoothie med riven mörk choklad, banan och hallon. mums. Nu snöar det. Nu tänker jag på Strathclyde och är glad. Det är kul. Ha de! Som min bror säger för han bor i Norge och pratar cp.


den understa har jag tagit, den är mörk men det är snö.


Åsikter
Postat av: Boosse

det går inte o kommentera på inlägget men GRATTIS! Helt jävla jävla great o komma in på stället man drömt om! Dubbelyeeey!

2010-02-03 @ 00:13:05
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0