Måste Blogga

Jag sa precis till Erika att jag har blivit jättebra på att blogga. Jämfört med innan då alltså. Kände att då måste jag blogga vid mer än ett tillfäller per dag liksom. Annars räknas det inte. Snart ska jag lägga mig. Är sjukt trött men pallar inte. Bjöd min familj på fika. Kanelbullar och någon annan kaka jag bakat - dock inte idag för jag är ju sjuk.

Käkar jättegoda halstabletter. Smakar som sånt godis jag åt när jag var liten. Borde åka till Kävlinge och köpa sånt. Det säljs där, har faktiskt bara hittat det där. Imorrn ska jag vara hemma igen men ska in till skolan sen när mamma kommit hem för att hämta mina böcker inför lovet. En IB elev kan ju inte klara sig en hel vecka utan dom?

Have fun! Eller något. Skulle vara kul om min bror läste min blogg, det gör han inte. Jag har sagt till honom flera gånger men det gör han inte. Han är knappt inne på msn längre, har ju skaffat tjej så han har väl inte tid med det. Skulle dock vara kul om han svarade på facebook? Eller msn? Men nej! Ulrikas bror läser minsann hennes blogg, då blir jag lite avundsjuk. Jag vet för när jag skrivit kommentarer så har han också gjort det ibland. Not fair. Mina föräldrar får klaga när dom kommer dit nästa vecka.

Bjuder på en till fin bild nu! (Oj oj oj Bella! I can see what you're doing to Edward's shirt...)


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0