Vad Som Spelas På Fridas Spotify Right Now

Jag har en ny kärlek. En tjej är det. Jag vet att Erika också älskar denna tjej. Som tur är så är jag inte helt egoistisk utan delar med mig när jag kan så vi slipper bråka om henne. Det gjorde jag igår. Delade med mig alltså. Vi bråkar inte.

Om ni har Spotify så kanske ni hört reklamen om henne, denna underbara musician. Det var så jag fastnade, jag brukar verkligen inte bry mig om Spotify reklamen, men denna var för bra för att ignorera. Melissa Horn heter hon. I'm in love. I can't live in a world where you don't exist. You are my life now. Jag tror ni fattar poängen, I can go on and on och rabbla upp en massa Twilight quotes, men istället så kan ni väl trycka på play och lyssna lite på Melissa?


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0