Dags att blogga eller?

Den frågan ställer jag till mig själv varje dag kan jag lova ;). Nu är dagen äntligen här då jag bloggar, händer ju inte så ofta. Får väl göra en liten summary av vad jag gjort!

- Nyårsafton: Amanda och Lotten var här och vi hade väldigt mysigt. Lite poker och fyrverkerier och så där. Lotta sov över också, gissa om jag var trött den natten! Sen kollade vi typ på halva Sagan om Ringen 2.

- Läxor: ganska ointressant!

Filmkväll hos Amanda: Idag begav jag, Mikkis och Sara oss till Amanda för att ha lite filmkväll och så eftersom hon fyllt år. Hade hittat värsta söta chokladjultomten, I know julen är över, sen kom jag på att hon kanske inte kan äta den! Jaja, hon kan ju alltid ge bort den. Det var "no gifts" så man fick inte ge henne något, så det var det enda hon fick! Det var väldigt mysigt, vi gjorde pizza och kollade på två filmer. Bröllopsduellen och Baksmällan. Kan rekommendera båda, men speciellt Baksmällan! Det var jättekul att träffa Mikkis igen, vi hinner nästan aldrig ses, vi kollade ju på Avatar nu på jullovet men inget mer, men nu har hon lovat att komma på min Student en dag innan hennes så nog kommer vi att ses!!

Typ världens gulligaste bild hittad hos jolie_bolte!


Åsikter
Postat av: Ulrika

I L O V E Baksmällan :D

2010-01-05 @ 14:11:34
Blogg: http://twilightworld.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0