Eddie Redmayne Angel

Alltså i onsdags hade jag två uppenbarelser.

1. Jag sitter och tittar på en Kristen Stewart Film Festivals Picspam, och ser Kristen och hennes manliga motspelare från The Yellow Handkerchief. Jag bara, Guuuud vad jag känner igen honom. hatar när sådant händer, men så kom jag på det! Han spelar ju Angel Claire i min nya favoritserie Tess!! Han som är så snygg! Jag blev helt chockad. Det är typiskt hur alla skådespelare och sånt jag gillar har någon anknytning till Twilight, kan man få ha något för sig själv liksom?

En lite disturbing tanke är ju att han är 28 år, Kristen var 18. No comment på den alltså.

Nu när jag ser denna bilden, känner jag igen den skitmycket och känner att jag sett en manip som visar Robs huvud istället för Eddies, men den lillla bloggägaren visste minsann inte det!



2. Jag sitter och kollar på Tess. Vill nästan döda Angel för han är en sån jävla idiot nu fastän han ska vara så bra. Vaddå du är inte samma Tess som jag gifte mig med för du blev raped och fick ett barn som dog? Helt jävla sjukt, han var ju ingen ängel själv precis.

Anyways, i slutet kommer det ju alltid en sån "detta händer i nästa vsnitt grej" och då var där en flash av Stonehenge och poliser. Och jag bara, jag vet vad som händer, jag har sett detta! Satt inne hos min syster och skrek det, hon blev inte glad. Googlade hela grejen, och nog hade jag rätt. Detta betyder att jag inte kan se sista avsnittet på onsdag eftersom I don't do sad endings! Så jag får tänka ut ett eget litet slut som jag får tänka på!


Åsikter
Postat av: boosse

Visst är det irriterande, när man känner igen någon men man inte kan placera dom, både på tv o in real life?! Kollar du aldrig aldrig på sad endings alltså? Förresten, hur gör du så att både aktergorierna som inlägget finns i syns?

2010-01-09 @ 14:00:33
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0