Äntligen Färdig!

Jag berättade ju förra veckan om att jag skulle göra om bland mina smycken, och det har jag minsann gjort! Det har tagit lite tid för det är mycket mer krävande än man tror och jag har bara gjort lite varje dag, men nu jäklar. Jag har egentligen en burk kvar att klä in och måla, men det får vänta tills imorgon.

Resultatet:


1. Mina halsband kommer från (vänster till höger): Glitter, Primark, Gina Tricot, Guldfynd, I.Me.My, Primark, Glitter, River Island, H&M, Guldfynd, Glitter.
2. Burkarna med tyg, band och färg kommer alla från Panduro.


Åsikter
Postat av: Boosse

Snyggt Frida, riktigt snyggt! Ser att uggle-halsbandet hänger framme, skulle inte det sitta på? haha Önskar att jag också hade lust o greja, har en hel garderob (ett rum) som behövs fixas. haft semester 5 veckor men har bara kollat på skiten och gått därifrån.

Ja, passa på o kolla! bara för undersökningen jag gjorde, utan bilder eller något fick jag betala 600 kr, och då var det ändå avdraget 300 kr från försökringskassan. Sjukt dyrt! Sov sött.

2010-07-30 @ 23:38:13
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Frida l fplanting

Vad söta de blev! :D



SV: Ah, vilket bra tips. Börjar dock gymnasiet nu till hösten, men kan lägga det på minnet till senare! ;)

2010-07-31 @ 01:48:06
Blogg: http://fplanting.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0