Eftermiddagsunderhållning

Efter några timmar på Center Syd då jag fick inhandlat allt jag skulle, började jag pyssla lite med vad som senare ska bli mina smyckeslådor. När jag öppnade de runda lådorna upptäckte jag dock att den minsta var itu på kanten så det blir bara att åka tillbaka imorgon. Lika bra det, för min vita färg hade torkat vilket gjorde att jag inte kunde göra så mycket som jag velat. Så imorgon ska jag på det igen och om jag blir klar får ni se bilder!


(köpte lådor, tyg och band idag!)


Åsikter
Postat av: Frida l fplanting

SV: Men vad roligt! :D Vad ska du plugga där?

Åh, jag vill också åka till England och bo där. Verkar så fint och jag älskar hur de pratar ^^

Skulle nästa hellre åka dit än till New York, haha ;) Har en liten kärlek för England.

2010-07-22 @ 23:53:08
Blogg: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: Boosse

Vad kul, Frida pysssltanten :) Nä men pyssla är ju skitksoj, sysslade med sånt myckt förr men nu har jag liksom varken ork eller lust till något. Sjyssta skivor du har fått med dig hem. HMV är bra! Sjysta priser!

2010-07-23 @ 14:50:44
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0