En Cykeldag?

Hehe. Kom precis att tänka på den där historien om min bror + pruttljud + hans flickvän som jag skrev om en gång i våras så nu sitter jag och skrattar. Det är faktiskt så att min bror kommer hem några dagar nästa vecka (Panik. han fyllde år i måndags och jag har inte köpt honom något men Grattis Daniel, du får nu dricka även i USA!) så det kanske är därför jag kom att tänka på det.

Imorgon har jag halvt planer på, jag har alltså inte bestämt mig för om jag ska eller inte, att cykla till mormor och morfar. Google maps estimerar att detta skulle vara en 1.4 mils-lång resa eftersom jag inte vill ta det korta hållet där bilarna inte har så bra utsikt + kör som galningar + uppförsbacke halva vägen. Sen ska man ju hem också... Jag hade velat ta bussen så klart men den går inte så ofta då det är helg och resan skulle ta en jäkla tid. DMI lovar strålande sol och lagom väder för ett sykel-äventyr, så orkar jag cyklar jag nog dit med musik i öronen och kanelbullar i cykelkorgen. Då kan jag stanna på ICA och handla på vägen hem också, vilket verkligen behövs!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0