I'm in Glasgow!

´Hej! Hade inte tänkt skriva så mycket då jag är dötrött och min systers dator är så liten så man trycker fel hela tiden, men tänkte berätta lite.

Vi kom i måndags, (med Cimber Air, UG) tog oss från Edinburgh till Glasgow. Väl där åkte vi på sightseeing, sjukt cool kyrkogård. Sen sov vi. Igår var vi på rundtur på Uni of Strathclyde. Ska inte avslöja för mycket för det verkar som om jag måste ha presentation för UG när jag kommer hem ;). Sen shoppade jag och Julia på Primark och sen sov vi typ. Vi är så himla trötta varje dag! På sightseeingen i måndags sov både pappa och Hans på bussen, pinsamt!

Idag har vi varit på Scotland Highlands rundtur med en liten buss. I slutet visade det sig att vår guide läst på Strathclyde och stolt lät han när han sa det (true story). Mycket kul rundtur och man fick eta mycket historia och fick se fint landskap. Otur med vädret just idag då det regnade hela dagen men igår var det inget regn!

Imorgon blir det London, med tåg, men innan dess ska vi handla på Waterstones och Primark. Jag är kär i Glasgow!



Lovar bildbomber från varje dag när vi kommit hem men åtminstone UG (som är den enda som behöver se) vet vad det står på denna skakiga bilden! Dag-för-dag berättelse kommer också då. Får se om jag bloggar mer i London, men det händer inte om jag är lika trött som dessa dagarna!


Åsikter
Postat av: Boosse

Kul med en uppdatering ialla fall, to see that you're alive :) Love uk och allt omkring haha

Låter fint fint hittils, men det där med bildbomb bara till ug, det låter sisådär ;)

Roligt att ni åkte på sightseeing i glasgow så du har en liten bild över hur det kommer att se ut!

2010-07-15 @ 11:17:45
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Ulrika

OMGOMGOMGOMG, jag dör seriöst Fridisen, vill se NU! :D Ja, asså räkna med att jag vill ha en stor fet powerpoint presentation i riktig IB-anda! ;) HAHA, enjoy London

2010-07-15 @ 21:50:05

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0