It feels so good!

Jag tänker inte, under några omständigheter (förutom till dig, B) berätta för någon vad jag fick i betyg, men jag kan säga som så att det var jävligt överförväntan och jag har definitivt kommit in på Strathclyde. Trots nervositeten så hanterade jag denna dag otroligt bra och allting är nu över. Jag och Ulrika är lika awesome båda två och för att fira denna dag så ska vi ut ikväll, men jag har också gjort en så helt underbart snygg bild för att visa framtiden för oss två.


hehe. awesomeness, right?


Åsikter
Postat av: Ulrika

HAHA xD Du det var en oerhört charming bild på oss... men BÄST är vi det är så säkert!! :)

2010-07-06 @ 19:50:34
Postat av: Boosse

Woohooaahoo! Det låter mycket lovande! Smickrad av din fina parangtes där :) Åh vad skoj! Visste att de skulle gå bra men sköt att du äntligen fått resultatet!

2010-07-06 @ 22:02:34
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0