Jag Ursäktar

...För dålig uppdatering. Men när det är 30c varje dag och man har en pool kan man inte göra annat än att hänga vid poolen helt enkelt. Igår sov jag över hos Ulrika efter att vi varit ute (självklart inga bilder...) och sen vid lunchdags åkte vi hem till mig och har helt enkelt slappat och badat. Vi har båda blivit alldeles för röda och fått jättefina (yeah, right) och jämna brännor.

Sen har jag tittat på Miss Marple, ätit jordgubbar och planerat ännu mer. Måste också skriva Grattis till Erika för hon fyller år idag. Hon har också bestämt sig för att ta tag i bloggningen så om ni vill läsa om hennes liv i Montreal så kan ni kika in hennes blogg här!

Imorgon ska jag till vårt sommarhus och kameran ska med. Ska även försöka visa bilder som jag tagit tidigare i veckan med syrrans systemkamera för att visa hur härligt mitt liv verkligen är just nu här hemma!

Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0