Marina, my love!

Sitter och lyssnar på Marina & The Diamonds, som är en av mina favoritartister just nu. Hennes röst och popiga låtar är helt underbara!

Idag har jag annars inte gjort så mycket, jag vaknade sent och låg och läste i en bok efter det. Sen har jag pysslat lite med mina låtar, tittat på tv, läst lite mer och tagit en dusch. Jag åt också en hemmagjord grekist sallad till lunch.

Jag har även ställt in mina böcker i garderoben igen, men i fin ordning. Jag plockade ut alla jag inte kommer läsa igen så de ska upp på vinden. Min pappa tror att de böcker man inte kommer läsa igen ska slängas, men där har han verkligen fel. Nu står många av mina favoriter längst fram, och matchar mestadels väldigt snyggt eftersom de är chic-lit (med andra ord är framsidorna i pastellfärger).


(Jane eyre står mest där för att den passar in och jag känner mig lite mer intellektuell då).
(jag kommer också ihåg när tanten på Bokia inte visste vem Charlotte Brontë är eller vad Jane Eyre var för något. Hade aldrig hänt på Akademibokhandeln, men jag kände mig extra smart då med).


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0