Så jävla varmt

Det är så jävla varmt här. Det är fortfarande hyfsat varmt där ute men nu är det säkert 30c här inne. Dessutom har jag rum på åvanvåningen så då r det extra varmt, eftersom värme stiger uppåt.

Idag kom jag hem från Landöd. Vi kom ju dit i torsdags och då gjorde vi inte så mycket. Sen i fredags åt vi middag på restaurang med Sanna och Sabina. Det var lika trevligt som vanligt. Sen idag kom vi som sagt hem och sen dess har vi badat, sen har jag hjälpt min syster att packa och nu packar jag (typ).

Tittar dessutom på Deep blue sea, en film som tv6 nog visat fem gånger redan för detta är tredje gången jag ser den på tvn. Den är egentligen inte särskilt bra, handlar om hur äckliga hajar dödar forskare.

När vi var i Kstad så köpte jag faktiskt något, har ju inte handlat på länge då jag sparat inför UK, men på Åhléns så slog jag till på någotjag velat ha jättelänge, nämligen ett nagellack. I värsta fina färgen var det också så jag ska ta på det imorgon.


Nagellacket är lite ljusare än på bilden, ska be min syster ta bilder på mina naglar när vi är iväg ;).


Åsikter
Postat av: Boosse

Hajarna är inte äckliga. Äckliga är forskarna som torterar hajarna ;)

2010-07-10 @ 23:10:30
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0