Uggla

Detta underbart snygga halsband i form av en uggla hittade jag på Primark i Oxford och både jag och min syster, Julia, blev helt kära i det. Jag tror att detta kommer att hänga på min hals många dagar framöver!

Åsikter
Postat av: Boosse

Kasst! Blogg.se kan vara en riktigt bitch ibland. de går inte alltid upp direkt för mig heller, inäggen alltså. jag brukar alltid kolla efter om de har kommit upp eller ej, annars så postar jag om o om igen tills de har, inte så kul när man har bråttom!

det var faktiskt sådana plackers som de så snyggt heter jag köpte. Kört med vanlig tandtråd bara ibland, men de åker så otäckt upp i tandköttet och det är otäckt. buhu.

2010-07-30 @ 19:14:29
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Du har ändrat utssende på bloggen. Me like :)

Jag har länge verlat gå men tänker att det är så himla dyrt, när jag var o hämta ut kryckorna skulle min systerdotter boka tid så då passade jag på o göra det med.

2010-07-30 @ 21:00:42
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0