Vilket Jävla Väder

Det har regnat som fan i snart ett dygn här nere men nu verkar det som om det klarnar upp lite. Jag hade fått för mig, i mina tankar, att det skulle kunna vara jätteskönt att gå en lång runda i regnet med mitt nya paraply men den lilla runda jag sen tog till vår enda affär (som tar ca 7 minuter) bevisade att så är inte fallet. Klädd i min nya svarta tröja och nya jeansjackan, båda från Primark, och hållandes i mitt fina genomskinliga paraply, även det från Primark (£3 - bästa köpet på länge), gjorde åtminstone min korta vandring lite bättre. För att matcha vädret lyssnade jag på Chop and Change och Rolling In On a Burning Tire, vilket gjorde allt ännu bättre!


Jag (och vad som verkar vara en väldigt skitig spegel) försöker visa hur awesome ryggen är på min nya, amazing tröja.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0