22/6 2010

Kom inte på något bra rubriknamn idag så det fick bli dagens datum. Jag är hembjuden till Mikkis idag för hon fyllde år igår (Grattis!) Ska bli kul att träffa hennes kompisar från Spyken för det har jag inte gjort än, förutom cirka 5 sekunder på deras student men det räknas ju inte precis.

Jag sitter fortfarande och tänker på hur allt till slut hänger ihop med Twilight (ex. Tess D'Urberville, Londonresan, Knivlisa) och det stör mig något enormt. Har vi tur så springer jag in i Rob när jag är i London nästa månad. Gud vad jag längtar till vår resa! Det ser ut som om vi ska boka en busstur en dag i Skottland så vi får se lite av deras underbara natur.

Idag är det så himla fint väder, så det ska bli skönt att komma ut sen (eller ja, cykla till bussen som tar 10 minuter men ändå).

Dock lider jag lite idag för Boosse som blev bestulen på sin kamera igår på Twilight Fan Eventet (som jag 100% kommit över för det verkar inte ha varit så roligt + jag har redan sett dom) så nu har hon väl inga bilder därifrån och någon kamera har hon inte heller.

Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0