Den Kungliga Bröllopsdagen

Tro det eller ej, men kungligheter är något jag faktiskt har koll på, både den svenska och den engelska (tack Daily Mail). Idag är det ju som vi alla vet så att Victoria och Daniel ska gifta sig och Daniel har precis gått in i kyrkan! Jag sitter och halvkollar så där, har datorn framför mig och tv:n vid sidan.

Jag kan ärligt säga att jag tycker att Victoria är en jättebra representant för vårt land, kan inte komma på någon gång som hon varit någon Sverige skäms över, hon gör helt enkelt sitt jobb riktigt bra. Tycker också det är underbart att hon gifter sig just med "en man av folket" som inte ska vara något konstigt, att hon tänker på miljön till och med på sin bröllopsdag, bär en svenskdesigner och så vidare!


Måste också få påpeka att Victoria såg gudomlig ut igår! jag skulle chansa på att hon bar en Elie Saab klänning, men vad vet jag? Vad jag vet är att hon såg så otroligt lycklig ut och hon var definitivt den vackraste där!

Åsikter
Postat av: MARIGONA

Jag trodde inte heller det!! Men guud vad jag älskar den filmen. Verkligen sjukt hur bra den är. Eddie är ju riktigt het, kan stirra på han i evigheter haha =)

2010-06-19 @ 15:52:06
Blogg: http://gonn.blogg.se/
Postat av: Boosse

Japp, när jag väl sätter igång om något som jag känner starkt för eller emot, då blir det hett. Jo, det är ju sant, med presidentbiten. Viktoria tycker jag är alldeles för..präktig. Tänk om jag skulle vara prinsessa, det skulle vara något!

2010-06-19 @ 15:57:15
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0