Grillning

Vad kul att blogg.se bestämde sig för att inte publicera mitt förra inlägg som jag skrev igår, det uppskattas! I alla fall så var jag i Lund igår och grillade med Ellen, Emily och Evelina. Jag och Ellen ville träffas och snacka bullshit så vi drog med de andra också.

Dock tror jag inte att Maxi visste vilken hälsofara och naturfara de skapade när de valde att sälja en engångsgrill till mig. Låt oss bara säga att jag, Emily och Evelina nu är experter på att grilla!

Jag har lovat att inte lägga upp några bilder, så det ska jag inte göra heller! Jag kan however berätta att där var en massa skrattmåsar, så vi kastade en korv mot dom i hopp om att de skulle bli rädda och flyga iväg, istället flög de iväg med korven och kom sen tillbaka med sina 1000 kompisar!

Åsikter
Postat av: Boosse

Du tror att måsarna ska bli rädda för mat som kastas åt dem? haha dom blir ju som galna :)

2010-06-15 @ 18:24:19
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0