Heavy In Your Arms

Eclipse soundtracket har ju släppts (kommer säkerligen köpas av mig i London tillsammans med en massa posters, movie companion osv...) och jag fullkomligt älskar det! Jag vet inte hur tusan de gör, men de som väljer artister till soundtracken till alla tre filmerna har verkligen lyckats, det blir bara bättre och bättre. Detta säger jag inte heller för att jag älskar Twilight, utan jag älskar verkligen låtarna som kommer med och jag lyssnar på dem hela tiden!

New Moon soundtracket var ju fyllt med en massa sorgliga och känslosamma låtar, men nu till Eclipse så finns det en massa blandat, vilket är ännu bättre. Här kommer i alla fall Florence + The Machine - Heavy In Your Arms!



Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0