Hemma från Cypern

Efter drygt en vecka på Cypern kom jag trött hem lite innan 5 imorse. Vi har haft en helt otrolig resa med många citat, minnen, händelser och skratt! Jag har nog aldrig varit så här brun så när min syster kom hem för någon timme sen var jag tvungen att visa min nya bränna genom att visa henne halva rumpan.

Bilder kommer från Cypern men även från Lundakarnevalen.

Imorgon är det bal så då har jag fullt upp och sen när vi varit på den ska jag och Lotta se om vi kan få biljetter till Kristen/Taylor som kommer till Stockholm!

Åsikter
Postat av: Boosse

Låter dom du har haft det helt underbart1 Vila nu upp dig så du är pigg inför balen imorgon. Gött att du är brun nu då, kommer ju vara så fint till klänningen :)



Avis på dig, vill med till stockholm när de kommer!

2010-06-01 @ 19:08:30
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0