I'm Back and arbetslös!

Då har man officiellt gått från student till arbetslös! Studenten går bara inte att beskriva, trots regn på morgonen så var vi alla på toppenhumör med visslorna i högsta hugg! Min bror med flickvän körde ner från Nyköping och hälsade på vilket gjorde dagen ännu lite bättre. Pengar, sprit och en massa blommor är ungefär det jag nu äger.

Vi dansade och hoppade som galningar på vårt flak med mer än 50 personer på (döv blev man) sen åkte jag hem i en cool bil (fråga mig inte vilken, den var röd!). Här hemma väntade vänner och släkt och det var riktigt roligt.

Vi var alla riktigt ledsna när eftersläppet slutade 03.00 igår natt, men då blev det allt att åka hem och sova. Tack alla för en riktigt underbar dag!

Jag har inte så mycket bilder på min kamera och familjens bidler har jag inte fått än, men här kommer några från facebook!




Åsikter
Postat av: Boosse

Då antar jag att du aldrig kört alls? Eller kört, det kan man nog inte kalla det jag sysslade med. Satt i förarsätet och vred på nyckeln till sden började låta :)

Roligt o läsa att din student var toppen! Pengar och sprit låter inte helt fel! inte blommorna heller :)

2010-06-11 @ 16:42:51
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0