Min helg

Jag tänkte att jag väntar med att berätta om midsommar till folk (förhoppningsvis) lagt upp bilder på facebook eftersom jag bara har två stycken och båda är på Ulrika när hon trillar. Visserligen kul, men kanske mindre kul för Ug tänker jag, snäll som jag är ;).

I lördags efter att ha sovit hos Ulrika så åkte jag till Landöd. Väl där så gjorde jag vad jag brukar göra. Gick lilla rundan med kameran och sen gick vi alla till Lars och Maritta och grillade. Idag så har vi gjort ännu mindre. Legat och solat och sen åkt hem. På vägen hem åkte vi dock inom Åhus på min beordran för att köpa Ottos Glass, vilket som vanligt var vansinnigt gott!

Bilder kommer imorrn!!

Åsikter
Postat av: Ulrika

oooh, dessa foton vill jag se!! ;) haha

2010-06-29 @ 20:29:54

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0