Ögongodis!

Lite nya bilder har släppts på Rob så jag tänkte visa den hetaste. Ni kan alla buga och bocka och kyssa mina fötter, det förtjänar jag efter att ha delat med mig av detta...


Åsikter
Postat av: Boosse

Hej! Nu är jag tillbaka i Skara, trött o sleten, glad, ledsen, upprymd, besviken och en massa andra känslor. Kameran försvann under eventet, precis i början, hur vette fan! Någon måste sett att jag hade den i min tygväska och dratt ur den snabbt som tusan. hade den ändå på axeln! Fick bita ihop men var ledsen under kvällen. Vi stod framför scenen där Kristen och Taylor svarade på frågor men såg dem inte runt liksom, bara under de ca 4 minuter de svarade på frågor. då skrek alla och avbröt dem hela tiden så det var lite tråkigt men jag fick se dem!!!

2010-06-23 @ 21:24:49
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0