Svettigt

Idag måste jag säga att det är riktigt varmt här. Åtminstone inne...Jag vaknade vid 14 och efter det har jag läst och städat samt försökt tömma min resväska och tvätta. Det tar sin lilla tid med min snigeltakt!

Igår var jag inne i Lund (nämnde jag det?) och hälsade på Lotta och Ellen för att hämta mina grejor sen balen. Jag har också fått reda på att jag ska få stipendie på måndag i skolan pga mina alldeles utomordentligt otroliga CAS utföranden. Vi har alla skrattat gott åt detta och jag kan inte komma på en enda människa (inklusive mig själv) som tycker att jag förtjänar detta, men jag tackar och tar emot!

Sen på onsdag tar ju jag studenten (yeey) så det är det mina föräldrar förbereder sig inför, putsar fönstre, planterar blommor, tar livsviktiga beslut om servetter  -  "ska vi ha blå eller vita till kaffet?". Det är mycket som ska fixas och jag ska nog hjälpa till lite om jag hinner på tisdag!

Åsikter
Postat av: Boosse

Stipendie! Rätta mig om jag har fel, får man inte pengar till fortsatta studier? det är ju asbra! Grattis!

2010-06-06 @ 21:21:54
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0