Charlie Bewley I Malmö

Idag gick jag upp redan 07.20 för att kunna vara i Malmö när Scifi mässan började. Vi kom precis lagom dit och även om vädret sög med kyla och regn så var jag så klart jätteglad. Och nervös.

Haha, när jag först såg honom tror jag min hjärna inte förstod riktigt. Jag kunde bara integå dit direkt så vi gick ett varv, vilket var jättetråkigt. Sen gick jag dit och fick en bild signad till mig och Boosse fick sitt DVD fodral signat.

Amanda påminde mig om att jag aldrig kommer att träffa honom igen, vilket blev mitt motto, så jag bad honom att pussa dom. Han bara "what?!" men han gjorde minsann det med ett smile. Det är det som jag gillar med honom, han verkar alltid som en sån kille som njuter av det mesta i livet och tar saker som det kommer, go with the flow typ.

Sen gick vi runt lite till och det var lika tråkigt fortfarande. Var helt förvånad över att där inte var tons of Twilighters där, men det var verkligen inte så många där. Sen efter många om och men sa jag att vi skulle prata med honom. Då stod en pojke där och typ gjorde en pose med honom och hans mamma fotade (det var inte pojken som ville det, så klart) och då gick jag fram efter dom och typ randomly skakade hand med honom. Tur att jag hade mitt motto för det var jättepinsamt!

Jag frågade vilken bok han läste och det var "Bright Shiny Morning" och handlade om "crazy people living in LA" och Charlie sa även "I'm becoming one of those" och jag svarade nästan you already are men det hade ju varit taskigt, även om han är lite galen på ett jättebra sätt ibland!

Vi gick och shoppade lite på entré och jag köpte en klänning som jag velat ha i en månad, bilder kommer snart!









Instruktioner: ignorera mitt blinkningsface, vårt konstiga och awkward handshake och Charlies (vanlightvis jättegulliga) standardmin!


Åsikter
Postat av: Boosse

Wohoo! Verkar ha vart skikul! Åh, han pussade på min dvd cover! tack o tack o tack :) jag önskade jag också hade en bild på han som är signad, jag kan få din va? haha är inte avundsjuk på dig som vanligt, oh nej!

2010-03-27 @ 17:50:59
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Glömde fråga, och nämna det över huvud taget btw men du bad han skriva till mitt riktiga namn va? :)

2010-03-27 @ 23:18:09
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: LISOU

Åh, avundsjuk. Haha :)

2010-03-28 @ 23:04:41
Blogg: http://lisou.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0