Dagens Denna Dag

Kör på ännu en dagens!

Dagens klädsel: Älskade zebra tröjan från HM o tights...såklart

Dagens prov: History och Environmental Systems & Societies.

Dagens musik: The Cave med Mumford & Sons. Käraste Sabina introducerade mig till denna underbara grupp, ibland har hon några guldkorn att dela med sig om!

Dagens dryck: Cola. Dricker en just nu

Dagens plugg: ensys pluggades innan idag, historia också. Nu är det matte och Business. How I love my life...

Dagens film: Narnia. Kollar på den nu samtidigt som jag pluggar/bloggar. En av mina absoluta favoritfilmer.

Dagens roligaste: kommer inte på någon. Men det var kul att höra att min syster varit jätteduktig på matten idag eftersom jag hjälpt henne och hon inte varit den bästa på skolan!

Dagens Twilight: Dakota Fanning och Kristen Stewart sjunger Cherry Bomb som är min favorit "The Runaways" låt! Lyssna på den på runawaysmovie.com


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0