Dagens Lista

Dagens humör: Mycket bra, solen var ju framme!

Dagens händelse: Jag tränade, och ni kan tro att det var trevligt. Tyvärr var två crosstrainers itu och de andra upptagna så jag fick cykla.

Dagens roligaste: Att Ulrika trodde att jag skulle komma kvart i 11 och inte kvart över 11. Detta visar att det kanske inte varit den roligaste av dagar...

Dagens klädsel: Långt linne och tights.

Dagens smink: Mascara. Vem pallar att sminka sig när dom duschat på badet liksom?

Dagens fail: Att min mamma väckte mig en timme för tidigt idag. Jag hade lagt mig 04.00...

Dagens Twilight: Rob kommer att finnas på London premiären av Remember Me och Oscarsgalan där både Anna Kendrick och Kristen var supersnygga.

Dagens TV: How I Met Your Mother. Det är kul!

Dagens längtan: Sabina kommer imorgon, så jag får väl säga att det ska bli lite roligt.

Dagens låt: Ingen vill veta var du köpt din tröja. Haha, gammal klassiker som man verkligen kan sjunga med till. Jag tycker den är lite vårig.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0