I Skolan Med Lotten

Nu sitter jag i skolan med Lotta, vi pluggar och fjantar oss som vanligt. Vi är ju lediga idag men hade en extra historialektion och sen så satte vi oss i en sal för att plugga eftersom bibblan redan hade stängt.

Jag har sprungit iväg två gånger för att shoppa mat och papper, håller på med min CAS portfolio, som kommer bli mighty fine!

Sen ska jag hem och städa mitt rum för det är itne så fräscht. Borde lära mig att tvätta också så jag kan tvätta lite som jag vill ha med mig till Stockholm eftersom det här stämmer in på mig: "Golv? jag kallar det horisontell garderob". Ni förstår problemet ;).

Har inte så mycket att säga egentligen, på lördag ska vi träffa Charlie Bewley!!!!!!!! Det kommer bli legendary. Ulrika har ju inte sett någon Twilight skådespelare in real life förrut!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0