Inget Roligt Blogginlägg

Hehe. Har inte så mycket att säga men får väl blogga lite ändå. Idag fick jag en 5a på min ensys, trodde verkligen att jag skulle faila på den delen, så det var ju bra.

Hade ett litet möte med Josefin om mitt kommande gap year och om Strathclyde - yes! Vi ska acceptera min plats nästa vecka.

Vi kollade på en jättebra film på engelskan, Freedom Writers, jag hoppas verkligen att vi ser klart den. Den handlade om invandrarungdomar i LA som har gängbråk.

Jag satt sen och snacka lite med random folk från min klass, thank God att Julia också gillar Rob, måste ju ha nån ally. Dock gillar hon inte honom lika mycket som mig, det är ju omöjligt!

Imorgon ska jag till Landöd, vi ska först till något ställe i Rinkaby och kolla på tyger. Om jag kommer ihåg det tar jag med mig kameran så jag kan ta lite vårbilder på Landöd, där kan va liiiite fint ibland.

Erika vill att jag ska prata om henne. Hon är en Robhater, dvs hon förtjänar inte att nämnas. Hon har inte druckit cola på fyra dagar, snacka om accomplishment. Grattis. Verkligen.

Hehe. Idag fick jag min mamma a tiny tiny bit excited angående vår Glasgow/London resa som nog kommer hända i sommar. Min syster tror fortfarande att hon inte vill till the UK. Hon har fel. Dom vet bara inte hur kul det är. Och min mamma hatar undergrounds, hon fattar inte att det är kul att åka tunnelbana, especially in London.

Gammal somrig Landöd bild.

Åsikter
Postat av: Boosse

Wohoo! Grattis får jag säga nu då när du ska acceptera platsen! Är du inte nervös? Då blir ju du den av oss som flyttar, närmats London ialla fall. Då får du allt bjuda in mig serru! Så kan jag komma o bo hos dig! Jag är så hemmakär, att flytta långt bort? det finns inte för mig haha en ändå man kan ju drömma! Grattis :) Och så pker du dit snat också. Jag är itne avundsjuk på dig. Nej, inte alls!

2010-03-13 @ 15:11:58
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0