En fartfylld dag!

Haha, mitt löfte om en intressant blogg med start igår har inte riktigt hållt i sig. Nog för att det börjat hända en massa grejor i mitt liv men det händer för mycket så jag knappt har tid att göra dem, ännu mindre blogga om dem. Berättade nyss för Erika att jag måste packa inför Cypern (vi åker på måndag!!) idag för jag har ingen tid alls resten av veckan! Det är panik, särskilt med tanke på att jag inte börjat med det.



Never mind that. Igår provade jag min klänning som var o-klar, käkade glass i Malmö osv. Sen stack jag in till Lund och mötte Ellen och Lotta och när vi går in på baren, insert name of the bar here, så står Kaja och Evelina där! Sjukt sammanträffande! Vi hade kul allihopa och kvällen avslutades på BK. Tror inte jag ska skriva om allt som vi gjorde mellan det.

Idag gick jag upp tidigt för att åka in och klippa mig och färga håret, vilket jag gjorde. Det blev sjukt fint! Sen hälsade jag på hos min mormor och morfar innan jag tog tåget till Malmö. Där mötte jag Lotta och vi gick på IKEA. Kom ut därifrån med två ljus, chokladbollar, tomatpesto och en mage innehållande prinsessbakelse (5 kr!!!!) pizzor och läsk. Helt ok dag på IKEA!

två bilder från dagen kanske kommer upp här senare!

Åsikter
Postat av: Boosse

Du Frida, det är ju fan pinsamt, jag önskade dig grattis och ha en kul kväll, när det var igår! F¨r skylla på att jag inte satt vid datorn och att jag är allmänt förvirrad typ. Låter kul att ni stötte på några vänner där, de gör det alltid lite roligare när det händer något spontant! tråkigt att inte klänningen är färdig men borde den inte vara det snart?!



Ikea är fan bäst! Köper alltid på mig massa chips när jag är där. Enda stället de har sourcream & onion chips utan mjölk. et har alltid vart min favorti och mörk choklad utan den beska äckliga eftersmaken, utan mjölk då alltså. love to love ikea!

2010-05-19 @ 20:57:16
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Ulrika

åååh, ditt hår!! :D ska bli awesome att se har jag helt glömt :D yaaay ännu mer firande 2mrw

2010-05-19 @ 22:05:16

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0