En (hade kunnat vara) pinsam historia.

Hehe. Ska bara berätta om en sak som jag tycker är jätterolig men som nog inte så många andra tycker är rolig. Mest hade det kunnat vara jävligt hemskt mycket pinsamt.

Jag trodde att min bror gick in på toan (som ligger bredvid mitt rum) och att hans tjej stod kvar utanför.
Då hör jag värsta brakaren och tror då såklart att det är hon. Värsta awkward var det för mig.
Sen hör jag det igen.
Då visar det sig att det är min bror som står i min dörröppning och gör fjärtljud.
Because he's cool like that.

Ja, jag tyckte det var jätteroligt sen och satt och skrattade för mig själv. Sitter faktiskt och skrattar nu när jag tänker på det. Kul var det.




En prutt.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0