Gaby And The Guns

Haha, jag tycker att jag får bara skit för att säga sanningen (dvs att jag är awesome) men jag tänkte i alla fall lägga upp en grymt bra låt. Jag har börjat lyssna på så otroligt mycket svensk konstig musik så Sabina snart borde gråta av glädje (hon är en sån där festivalmänniska som varit hemma hos någon i Mando Diao och lyssnat på han syrra sjunga, nästan dött när hon insett att jag kommer vara jättenära Paolo Nutini i 3 år och fyllt sitt rum med konstiga posters och skivor). Det här bandet hoppas jag att jag kommer se på Lundakarnevalen, för de är underbart bra. Catchy.


Åsikter
Postat av: Boosse

Jo, det har du rätt i! frågan är bara hur mycket tid jag kommer att ha att läsa framöver! Haha Mitt minne är helt kasst, ha rläst serien om o om igen vet inte hur många gånger men jag bara gglömmer vad jag läser. de stora detaljerna kommer jag igåh men inte mycket annat.

2010-05-08 @ 21:18:02
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: SABINA LÖVGREN

Asså jag hatar att kommentera här för man skriver på det lilla äcklet men jaja... HAHAHAHAHHA ja det var kul det ja. Knyter en knut är bäst bara så du vet.

2010-05-08 @ 23:05:40
Blogg: http://cameratalk.devote.se
Postat av: LOLA

älskar gaby and the guns... ny skiva till våren har jag hört. peeeeeepppppp

2010-12-04 @ 17:56:47

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0