Gårdagens Bål

Igår efter skolan och plugg på både skolbiblioteket och universitetsbiblioteket, begav jag mig hem till Mikkis. Hon är en av mina närmaste vänner som jag har kvar sen högstadiet, vi ses cirka två gånger per termin, men vi är lika nära ändån och vet var vi har varandra.

De fick hem sin söta hundvalp bara en liten stund innan jag kom och den var så gullig! Fast den var väldigt rädd och kissade ganska mycket verkade det som, hehe!

Bara för att det var just Valborg kände vi att vi kunde gå och titta på Löddeköpinges bål, vilket resulterade i gårdagens enda två bilder!


Jag och Ulrika var ganska ledsna när vi inte kunde deltaga (är det ens ett ord?) i eftermiddagens häng i Stadsparken, så vi gjorde snabbt upp planer inför de kommande åren.

2011: Stadsparken

2012: Visa skottarna hur man firar valborg!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0