In honour of his Birthday!

Med tänke på att allas (min!) älskling fyller 24 år i dag, kommer här en liten titt på året vi (dvs. han och jag) haft tillsammans! Jag valde att inte ta med de bilder som visar oss två tillsammans för det skulle vara taskigt mot er andra.


Åsikter
Postat av: ulrika

glöm inte att du delar hetingen med mig ;) han är nog den hetaste varelsen som vandrar på denna jord!!! kunde vi inte fått en dikt om honom?! DÅ jävlar, tihi

2010-05-13 @ 18:36:49
Postat av: Boosse

Mmm mm! Ett riktigt stort grattis till vår älskling! Jag har ju tom bildbevis på att han brukar hänga här o att han spenderade natten här så jag har nog all rätt att säga vår :) Snygga bilder!

2010-05-13 @ 18:52:20
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

Whoot? Nej, du har nog fått allt om bakfoten! Han är lite för gammal för dig också, passar mig bättre, eftersom vi är jämngamla. haha Bra argument va? Erkänner du tin felskrivning i detta inlägg så skickar jag lite snickerskaka åt dig!

2010-05-13 @ 19:02:50
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0