Only 13 Days Left!

Enligt Erika är det bara 13 dagar kvar tills vi åker till Cypern, vilket stämmer mycket bra.

Idaf hade jag historiaprov, det prov jag suttit och förbarmat mig över i tre dagar. Tror inte jag känner någon som kan så mycket som jag om Hitler, Stalin, 2a världskriget, Kalla Kriget och Arab-Israeli Konflikt. Förutom resten av folket i min (föredetta) historiaklass.

Jag hade också engelska igår, där jag skrev ett brev till en viss S. Meyer om att en vill J. Black inte borde få vara med i hennes böcker. Jag var väl inte 100% allvarlig men det var min uppgift det. Nu är det alltså bara två ämnen kvar sen blir det frihet och en rolig(are) blogg.

Jag och Lotta har redan planerat våra lediga dagar nästa vecka. Vi ska shoppa, åka till IKEA, dricka i sadsparken, vara på Lundakarnevalen och mycket, mycket mer!


History, we'll never meet again!!!


Åsikter
Postat av: erika

haha blev de en blomma nu..

de va mkt roligare innan



hade de funnits en like button hade jag gillat detta inlägget NO MORE HISTORY FOR THE WIN

inte för jag har de men för de e en underbar känsla jö

2010-05-11 @ 19:59:04
Blogg: http://postcardsfrommontreal.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0