Onsdag. Sweet Onsdag.

Vet inte var jag fick det där med "sweet" ifrån, men denna onsdag är faktiskt ganska sweet. Jag har mina svåraste prov bakom mig och återstår gör bara svenskan och Environmental Systems & Societies. Det där sista låter ganska proffsigt och smart, men det är det inte.

Jag pluggar lite lätt ensys nu och känner mig stolt över mina fina anteckningsskills. Både färgpennor och blyerts använder jag så det ser fint ut. Nej, men faktiskt, är på kapitel 5 av 15 nu, så jag kommer nog kunna allt mycket bra på måndag nästa vecka.

Förutom allt det där intressanta har jag inte så mycket mer att säga. Resten av familjen åker till Landöd idag och kvar blir jag, min bror och hans tjej som kommer ikväll. Henne har jag inte träffat innan men min syster sa så här när jag frågade henne om hon gillar den nya tjejen mer än den gamla (vilket får min bror att låta som en riktig player men så är det inte):

Njae, inte riktigt. Hon var liksom ganska blyg.

Eh ja, för när man träffar sin killes familj första gången är man ju hur framåtgående som helst och inte alls nervös. Hehe, hon kommer nog vara superrädd när hon träffar mig idag! 

Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0