i am a material girl.

Jag har helt glömt bort att berätta om veckans shopping. I fredags åkte jag med mamma och köpte lite saker på Center Syd. Cubus hade ett helt otroligt erbjudande - köp 3 betala för 2, gäller tights, velour, stickat och toppar. Med andra ord var jag tvungen att köpa tre saker. De jeans tights som jag spanat in (vilka sitter skitbra och har fickor där bak), en velour munkjacka att mysa i och ett guldigt linne till jul/nyår. Funderar på att köpa fler tights och toppar där eftersom jag faktiskt behöver det.

Sen köpte jag den lila koftan på Kappahl som jag velat ha länge, en tygvästa på H&M designad av Lanvin, och till slut köpte mamma ett par bruna kängor till mig. Snacka om att jag älskar allt!

Åsikter
Postat av: boosse

Jag som älskar allt som har med djur att göra tyckte om den filmen, Harry potter filmen hade jag sett. Och precis som förra veckan när jag kollade på hp-filmen somnade jag. Maribel sov också så hon gillade nog inte filmerna haha



Tycker att shoppingen din låter super-duper. När det är sådana erbjudande MÅSTE man slå till. Annars är man lite dum, typ :)

Ska själv iväg till stora, stygga affärerna, beställt lite smink. sedan behöver jag leggings (köper nog mamma legging, dödsskönt när de går över mangen har vant mig nu) och en dammsugare. Maribel behöver en klänning också. men det lär nog gå fort för mig, för en gångs skull haha

2010-11-29 @ 13:04:55
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0