I don't work all night, I don't work all day.

Ugh, mitt jobb är minsann ganska jobbigt (men ändå kul). För det första så måste jag gå och lägga mig jättetidigt eftersom jag börjar jobba 07.30. Med jättetidigt menar jag typ 23.00. Sen så är detta ett väldigt krävande jobb för man måste bära, dra, släpa, lyfta etc. en massa grejor. Tallrikar, potatispåsar, rödkål, kastruller, och så vidare. Man kanske inte tror det, men det är hårt jobb. Hur de vanligtvis klarar sig med en person i köket förstår jag inte.

Det jättebra med mitt jobb är att jag kommer hem runt 14.00. Jag kan cykla eller gå till jobbet (hur många kan det?) så jag kommer dit på 7 minuter och får inga resekostnader. Min handledare tvingar mig att ta rast (i måndags började hon fråga om jag ville ta rast 10 minuter efter att jag börjat jobba). Jag jobbar med jättetrevliga människor, vilket gör det roligare. Sen får jag jättemycket beröm också. Det är nog det bästa.

Åsikter
Postat av: S to the A to the B to the I to the N sen så frå du fatta resten

GÖTTT! Det var exakt det här min mamma ville veta haha. De har klagat på mig i flera dagar för jag inte tagit reda på hur du har det på jobbet. HAHA

2010-11-10 @ 18:59:30

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0